Wat doet het CDJA

Het CDJA is er voor jongeren die politiek interessant vinden en bereid zijn om mee te denken over de toekomst en de inrichting van onze samenleving.

Het CDJA is onafhankelijk, maar heeft een hechte band met het CDA.

Binnen het CDJA kom je jongeren tegen met diverse achtergronden. Vaak studeren ze, zijn ze net aan een eerste baan begonnen of zijn ze starters als jong gezin.

“WHAT’S YOUR DRIVE”

Is niet zomaar een slogan. In een organisatie als de onze gaat het ook over jouw drijfveren en je toekomst. Via het CDJA heb je invloed op de koers van het CDA, leer jij je eigen politieke standpunten kennen en anderen daarvan te overtuigen. Het CDJA biedt trainingen, cursussen, masterclasses en praktische ervaring aan. Via het CDJA bouw je een breed netwerk op en leer je nieuwe mensen kennen.

Interesse?

Vanwege o.a. studie en verblijf buiten Tholen staan momenteel vanuit het CDJA weinig activiteiten gepland. Zelf volg ik een studie in de Verpleegkunde aan de Hogeschool van Zeeland en werkt als oproepkracht in de zorg. Naast het CDJA en de vele hobby is mijn grote passie paardrijden.

We staan echter wel positief tegenover eventuele initiatieven, heb je dus ideeën, plannen of voorstellen of wil je meer weten over het CDJA  neem dan contact met mij via het Contact formulier door deze in te vullen en te versturen.

Tot horens Caroline Kwist

Uw gegevens